پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:20 - 1395/03/02

سوال مهران مدیری از حمید استیلی درباره رابطه‌اش با علی دایی/تصاویر

برنامه «دورهمی» در شب میلاد امام زمان (عج) میزبان کوروش تهامی، امیر تاجیک و حمید استیلی بود.

کارگرآنلاین: در شب میلاد امام زمان (عج) برنامه «دورهمی» رأس ساعت همیشگی و با ورود مهران مدیری آغاز شد. وی پس از سلام و احوالپرسی "جوانی" را به عنوان موضوع برنامه مطرح کرد و از آن به عنوان دورانی میان کودکی و میانسالی یاد کرد و از فواید آن از نیرو و جذابیت جوانی یاد کرد.

 

///

 

وی بعد از آن از حضار خواست که پس از شنیدن صدایی که پخش می‌شود نام مهمان برنامه را حدس بزنند و کوروش تهامی مهمان این بخش از برنامه بود.

 

بعد از سلام و احوالپرسی، کوروش تهامی در خصوص جوانی گفت: تا به حال سعی کرده‌ام که جوان بمانم و این روحیه راحفظ کنم، برای این دوره هم سن خاصی را نمی‌شود در نظر گرفت و این بستگی به خود آن شخص دارد.

 

وی از چگونگی آشنایی با همسرش و اینکه در حال حاضر بر بازیگری تمرکز دارد ولی در آینده کارهایی را هم برای موسیقی انجام می دهم،  گفت.

 

///

 

تهامی در ادامه به اهمیت تغذیه مناسب و ورزش به خصوص برای بازیگر اشاره کرد.

 

در بخش دوم این برنامه امیر تاجیک و امید تاجیک مهمانهای این برنامه بودند. تاجیک از اوایل جوانی که به وسیله تئاتر وارد عرصه موسیقی شده است گفت.

 

وی در خصوص جوانی بیان کرد: هر بار که میگذرد خداوند دری جدیدی را به رویمان باز می کند به شرط آنکه زیرک باشی ، جوانی فصل آزمون و خطاست تا انسان به پخته گی برسد.در دهه های ٤٠،٥٠ یک سری کمبودها بود اما زندگی ها واقعی تر بود و فرزندان مسئولیت پذیرتر بودند.

 

تاجیک در ادامه این برنامه درباره طراحی یک هواپیما اظهار داشت: من ١٩ سال در صنعت هواپیمایی بودم و این هم مربوط به آن زمان است.

 

///

 

این خواننده در صحبت های پایانی خود درباره معضل جوانان امروز گفت:تجربه جوانی کمتری دارند و زمانش برای فضای مجازی صرف می‌شود و این یعنی جنگ نرم است پس سعی کنیم این اعتیاد از میان برود.

 

مهمان بخش پایانی برنامه حمید استیلی بود. وی از شروع زمان فوتبال خود و گلی که در سن ٢٦ سالگی به استرالیا زد،گفت. 

 

وی در خصوص فیلم سینمایی که بازی کرده است، بیان کرد: ما آن کار را برای کودکان بهزیستی انجام دادیم وگرنه هیچوقت بازی نمی‌کردم. 

 

استیلی در ادامه از رابطه ی معمولی خود با علی دایی و اینکه همیشه آرزو داشتم در این بازی حضور داشته باشم و گل بزنم که خداروشکر این اتفاق افتاد.

 

///

 

وی در پایان از راه اندازی یک آکادمی فوتبال خبر داد و از جوانها خواست که احترام پدر و مادر خود را حفظ کنند.

 

مدیری در صحبتهای پایانی خود افزود: مسئله جوانان از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است که نیرو و انرژی جوانی در همه ما مشترک است./باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین